Reklamacija

Trebate reklamirati robu? Jamstveni rok je zakonom određenih 24 mjeseci, kod naše robe služi porezni dokument (račun) ujedno kao jamstveni list. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama, kao i ona nastala uslijed uobičajenog trošenja, nije osigurana jamstvom. Kupac je dužan reklamirati proizvod odmah nakon nastanka oštećenja. Reklamaciju ćemo prosuđivati ​​u skladu s uputama od strane proizvođača robe ili od strane njegovog zastupnika. Maksimalni rok za rješavanje reklamacije je zakonom određenih 30 dana, ali trudimo se sve maksimalno ubrzati.

Kako postupati kod reklamacije:

  1. Ispunite obrazac za reklamaciju koji možete naći kod narudžbe ili ga preuzmite ovdje> i dodajte u paket zajedno s robom.
  2. Priložite kopiju poreznog dokumenta (računa).
  3. Paket pošaljite na adresu:
      Expandeco - UrbanStore.hr
      Božidara Adžije 23/2
      10 000 Zagreb
  4. Kupac odlučuje s kojom tvrtkom će poslati paket (GLS, DPD, HP ili Overseas Express). U slučaju slanja putem HP, preporučujemo navesti vrijednost robe koju šaljete (ne slati "S povratnicom")
  5. Troškove prijevoza robe od kupca snosi uvijek kupac. U slučaju priznavanja reklamacije poštarina će Vam biti vraćena.

U slučaju bilo kakvih pitanja spremni smo Vam pomoći radnim danom od 8 do 17 sati na našoj info liniji +38517757018 ili na e-mailu: info@urbanstore.hr. Na raspolaganju smo na hrvatskom jeziku.

Prijavite se za naš newsletter kako Vam ne bi pobjegla nova kolekcija ili popust akcija. Odmah ćemo Vam poslati unikatan kod za popust.

Suglasan sam s obradom osobnih podataka. Više informacija naći ćete ovdje.

Za prijavu je dovoljan jedan klik, hvala! Na Vašu email adresu smo poslali email sa linkom za potvrdu regitracije. Hvala što ste se prijavili.

Envelope
Loga platebních metod Loga platebních metod
Copyright © 2020 Urban Store, s.r.o., Seifertova 823/9, 130 00 Praha 3 - Žižkov
IČ: 24199541
Developed with in Prague.

Prema Zakonu o evidenciji o prodaji, prodavatelj je obvezan kupcu izdati potvrdu o plaćanju
Istovremeno je dužan evidentirati primljeni prihod kod poreznog administratora on-line; u slučaju tehničkog kvara, najkasnije u roku od 48 sati.

US