Reklamacija
Trebate reklamirati robu? Jamstveni rok je zakonom određenih 24 mjeseci, kod naše robe služi porezni dokument (račun) ujedno kao jamstveni list. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama, kao i ona nastala uslijed uobičajenog trošenja, nije osigurana jamstvom. Kupac je dužan reklamirati proizvod odmah nakon nastanka oštećenja. Reklamaciju ćemo prosuđivati u skladu s uputama od strane proizvođača robe ili od strane njegovog zastupnika. Maksimalni rok za rješavanje reklamacije je zakonom određenih 30 dana, ali trudimo se sve maksimalno ubrzati.
Kako postupati kod reklamacije:
- Ispunite obrazac za reklamaciju koji možete naći kod narudžbe ili ga preuzmite ovdje> i dodajte u paket zajedno s robom.
- Priložite kopiju poreznog dokumenta (računa).
- Paket pošaljite na adresu:
Expandeco - UrbanStore.hr
Božidara Adžije 23/2
10 000 Zagreb - Kupac odlučuje s kojom tvrtkom će poslati paket (GLS, DPD, HP ili Overseas Express). U slučaju slanja putem HP, preporučujemo navesti vrijednost robe koju šaljete (ne slati "S povratnicom")
- Troškove prijevoza robe od kupca snosi uvijek kupac. U slučaju priznavanja reklamacije poštarina će Vam biti vraćena.
U slučaju bilo kakvih pitanja spremni smo Vam pomoći radnim danom od 8 do 17 sati na našoj info liniji +38517757018 ili na e-mailu: info@urbanstore.hr. Na raspolaganju smo na hrvatskom jeziku.